banner_left
Komunikace

Globus startuje novou marketingovou komunikaci

Nový komunikační koncept Globusu ukazuje, v čem se od konkurence liší, zdůrazňuje jeho vysoké hodnoty a poctivý přístup. „Chceme ukázat, že ve všem, co děláme, usilujeme o největší hodnotu pro lidi kolem nás. 

Že jsme hrdí na naši cestu, která není ta nejjednodušší, ale vede k důležitým věcem,“ uvedl Petr Ptáček, ředitel marketingu Globusu.

Nový komunikační koncept Globus odstartoval vánoční kampaní v přitažlivých TV spotech, kde propojuje svět svých zákazníků se světem Globusu. „Tak, jak naši zákazníci přistupují například k vánoční atmosféře, tvoří a dotvářejí ji vlastníma rukama, svými nápady a snahou, stejně tak my se v Globusu na Vánoce připravujeme výběrem těch nejlepších dárků, v našem řeznictví a pekařství každý den připravujeme čerstvé a kvalitní produkty, maso a pečivo, které každodenně procházejí rukama našich lidí,“ řekl Petr Ptáček.

Ve vánoční televizní kampani se diváci setkají hned se třemi verzemi spotů. Obecným, který ukazuje přístup Globusu, že si dává záležet na všem, co dělá, stejně jako jeho zákazníci přistupují k věcem, na kterých jim opravdu záleží. Vánoční spot je ve stejném vizuálním stylu, a ukazuje už konkrétní vánoční přípravy a atmosféru, kterou tvoří Globus se zákazníky společně. Třetí verze spotů je spojená s akční nabídkou a ukazuje unikátní aplikaci Můj Globus, díky které si zákazníci mohou vytvořit svůj, nebo s rodinou sdílený, nákupní seznam a s ním jít nakoupit přímo do tašky díky Scan&Go.


Za zpracováním kreativy komunikace stojí agentura C3, stejně jako za spoty, které režíroval Luboš Vacke. Nová komunikace se propisuje do všech kanálů, tedy vedle televize také do rozhlasové reklamy, on-line komunikace, OOH nosičů, in-store prvků, letáků a katalogů Globus.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *