Reklama

Hamé oslaví 50.let Májky reklamní kampaní

Májka, nejslavnější česká paštika a jedna z nejznámějších značek na českém i slovenském trhu, si letos připomíná kulaté výročí 50 let od svého zrodu. Od roku 1965 se tato tradiční paštika s originální recepturou postupně stala v tuzemsku neodmyslitelnou součástí večeří, snídaní či svačin ať již doma, při výletech, prázdninách nebo o dovolených.

Při příležitosti kulatého výročí Májky startuje její výrobce Hamé komunikační kampaň.

„Z Májky se stal svým způsobem symbol paštik jako takových. Podle nedávného reprezentativního průzkumu veřejného mínění zná tuto paštiku téměř každý Čech. Minimálně občas ji pak konzumuje 90 % respondentů. Májka je mezi stovkami našich produktů pro nás stále ten nejdůležitější výrobek a její kulaté výročí chceme proto připomenout a vlastně i oslavit. Chceme ukázat, že přes svůj úctyhodný věk zkrátka Májka stále drží krok s dobou a je trendy, “ vysvětlila Marcela Mitáčková, ředitelka pro marketing a vývoj společnosti Hamé.

Hamé nyní startuje komunikační kampaň věnovanou padesátiletému jubileu Májky. Kampaň je zaměřena zejména na online prostředí, počítá ale i s využitím venkovní reklamy a dalších forem komunikace. Bude probíhat až do poloviny května. „Je to naše dosud nejrozsáhlejší online kampaň, Májka si to zaslouží,“ upozornila Marcela Mitáčková. „Víme, že s Májkou vyrůstaly celé generace a že i nyní tato paštika oslovuje nejen spotřebitele středního a staršího věku, ale i mladší generaci. Právě té jsou určeny také Májky s novými příchutěmi, které jsme uvedli na trh loni,“ doplnila.

majkanew

Speciální logo upomínající kulaté „životní“ jubileum Májky bude zdobit i obal samotných produktů.

Součástí kampaně je také speciální web www.poradtrendy.cz a interaktivní personifikovaná Facebook aplikace, která fanouškům umožní cestovat časem zpátky až do 60. let a pozvat své nejbližší přátele do minulosti na výlet s Májkou. Mohou se tak přesvědčit, jak se měnila móda, hudba a další věci v průběhu desetiletí a jak se časem měnil i tento fenomén mezi paštikami.

Hamé současně vyhlašuje pro všechny fanoušky soutěž s výzvou užívat hastag #poradtrendy, který provází celou kampaň. Zapojit se mohou všichni, kteří použijí na sociálních sítích tento hastag u sdělení vztahující se ke kulatému výročí Májky. Pět nejkreativnějších příspěvků získá jako výhru tablet iPad Air 2.

Kampaň připomínající jubileum Májky pro Hamé vytvořila společnost IS Produkce.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *