Reklama

Heureka jde s upřímnými recenzemi do outdooru

Osvědčený koncept upřímných recenzí využije nákupní rádce Heureka.cz v nové outdoorové kampani. Ta se s novými vizuály objeví od 1. března na několika billboardech na dálnici D1, pražské Jižní spojce, na lavičkách u zastávek MHD, v metru, některých hudebních klubech a v šatnách posiloven.

Kampaň opět staví na upřímných recenzích. Ty se navíc vždy vztahují k místu, kde budou umístěny. Jako podpora poběží na kanálech Prima Group úspěšné spoty z podzimní kampaně. Tímto počinem pokračuje spolupráce Heureky a agentury Saatchi a Saatchi.

„V jarní outdoorové kampani jsme navázali na úspěšný formát upřímných recenzí z loňského roku. V každodenním životě přirozeně recenzujeme téměř vše v našem okolí. Slovní hodnocení okolního světa je pro Čechy v podstatě národní sport. Právě toho jsme se rozhodli využít a poukázat tak na podstatu Heureky jako nákupního rádce. Zákazníci u nás na jednom místě najdou všechny informace, které k nákupu potřebují – nejenom cenu, ale informace o produktech, e-shopech a především zkušenosti a hodnocení ostatních zákazníků,“ vysvětluje hlavní myšlenku kampaně Marek Dobrý, brand manager nákupního rádce Heureka.cz, a pokračuje: „Pro online nákup je klíčové sdělovat si zkušenosti a vyjádřit spokojenost i nespokojenost. Takové recenze jsou upřímné, a i když se to občas nemusí líbit všem, zákazníci se podle nich o nákupu rozhodují velmi často.“ Na Heurece je aktuálně přes 7 a půl miliónu produktových recenzí.

„Naší dlouhodobou prioritou je zákazníky motivovat k tomu, aby nás navštívili už na začátku nákupního procesu. Neustále zlepšujeme vyhledávání, zrychlujeme párování a umíme zákazníkům poradit při klíčových otázkách nákupu – co přesně koupit, jakou značku a model, za kolik a také kde,“ doplňuje Marek Dobrý. Heureka nabízí unikátní obsah, který mimo jiné vytváří právě sami zákazníci.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *