Reklama

Heureka v nové kampani: Na online nakupování se musí chytře

Nákupní rádce Heureka představí novou kampaň v outdooru a po delší době také v televizi. Kampaň je postavená na praktických radách a vychytávkách do běžného života.

Kampaň znázorňuje předměty denní potřeby, které, při správném nápaditém použití, mohou zjednodušit život. Zjednodušení běžných činností je pak připodobněno jednoduchému nakupování na internetu. „Hlavním cílem kampaně je ukázat zákazníkům chytré nakupování – možnost porovnat si na Heurece cenu, přečíst si recenze a hodnocení zákazníků, srovnat si zboží podle zadaných parametrů. Zákazník má zároveň možnost nákup uskutečnit přímo na Heurece prostřednictvím funkce Košík,“ vysvětluje Tomáš Braverman, ředitel nákupního rádce Heureka.cz.

Heureka

Série hravých videí a vizuálů představuje jednotlivé vychytávky, například vkládání čajových pytlíků do bot proti zápachu, zvuk domácích spotřebičů, který ukonejší brečící dítě nebo plato od vajíček jako podložka pro notebook, aby se nepřehříval.

„Klíčové pro nás budou televizní spoty na Primě a maximální využití videí na iPrimě, Youtube a Streamu. Kampaň poběží také v outdooru, především v metru, na CLV a na bigboardech. Samozřejmostí jsou rozsáhlé bannerové plochy napříč všemi zpravodajskými servery,“ doplňuje Tomáš Braverman.

Heureka

Kreativní část kampaně zpracovala a realizuje agentura PragueBistro, o nákup médií se postarala Allegro Group Media.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *