banner_left
banner_right
Branding

Hollandia redesignuje své výrobky

Oblíbená značka jogurtů Hollandia odstartovala ve spolupráci s agenturami PR.Konektor, Konektor Social a Konektor kampaň, v rámci redesignu celé řady jogurtů Hollandia. Ta se bude týkat nejdříve Selské řady a následně BIO Selské řady, krémových jogurtů a BIO BiFi drinků.

Hollandia se rozhodla oprostit své výrobky Selské řady od aromat, konzervačních látek a zvýšit podíl ovoce v ovocné složce, což vede mimo jiné i k novému designu obalu všech výrobků Hollandia. Zároveň se tím ovocný jogurt Selský řadí na úplnou špičku v segmentu ovocných jogurtů.

„Chceme našim zákazníkům představit ryze český, přírodní jogurt, jehož kvality jsou jednoznačné“, říká Jan Škoda, marketingový manager značky Hollandia. Hlavní kampaň poběží od 10. 5. do konce června 2016 v rámci České republiky a Slovenska. „Kampaň poběží prostřednictvím PR, facebooku, billboardů, CVL, onlinů a ochutnávek. Nesmím zapomenout ani na nový, věrností program Hollandia clubu,“ vyjmenovává Škoda.

K redesignu značky dochází především kvůli změně složení v produktech Selské řady, ale má zdůraznit i jedinečnost a podtrhnout vizuální sjednocení. Firma Hollandia bude letos na trhu 25 let, i proto se vedení firmy rozhodlo vůbec poprvé investovat do podpory značky. Od této investice a spolupráce se skupinou Konektor si Hollandia slibuje ukotvení pozice selské jedničky na trhu, stejně jako brandu obecně.

Hollandia_reklama_big

Jan Škoda slibuje lehce kontroverzní kampaň, kde jeden ze tří motivů reklamy bude se sloganem „Moje máma byla kráva“. „Chceme tím říct, že naše jogurty jsou z mléka, nic víc, nic míň. Kvalita je prvořadá. Svědčí o tom i to, že Hollandia je jedinou jogurtárnou s vlastní BIO farmou.“ Ilustrace na obalech jogurtů je zajímavá i tím, že je inspirována skutečnou krajinou Krásného Údolí, kde Hollandia vyrábí své jogurty.

Kromě outdoorové reklamy se Hollandia zaměřila i na indoorovu reklamu přímo v obchodech. Zákazníci se mohou těšit na ochutnávky nového jogurtu a akční ceny. Navíc Hollandia zvolila i další kanál prodeje – vizuálně odlišné proložky s potištěným logem tak, aby bylo na první pohled jasné, že v regálu jsou vyskládané jogurty Hollandia. „Až 70 % jogurtů je v dnešní době vyskládáno v regále v proložkách, místo toho, aby stály samostatně,“ míní Škoda.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *