Branding

Home Credit představil nové logo

Home Credit mění ve dvacátém roce svého působení na českém trhu logo. Jedno z písmen v názvu společnosti zastupuje unikátní smajlík, který odkazuje na lidský přístup ke klientům.

Za posledních 20 let Home Credit vyrostl. Z původně malé firmy z Hustopečí nedaleko Brna je dnes světová nebankovní úvěrová společnost, která patří ve své kategorii k největším. V původním červeném obdélníkovém logu byl vedle názvu společnosti symbol bílé lednice, který odkazoval na dostupnost a rychlost získání spotřebitelských úvěrů na bílou elektroniku. „Trh se v posledních letech výrazně změnil a dnes jsou rychlé a dostupné úvěry standardem. My v Home Creditu se proto stále více zaměřujeme na budování vztahů se zákazníky a inovace. Mnohem širší je také současné portfolio produktů. A proto jsme chtěli, aby i naše logo správně vystihlo dnešní Home Credit a jeho moderní a lidský přístup k zákazníkům,“ uvádí k novému logu Jana Studničková, marketingová ředitelka společnosti Home Credit.

Nové logo začne Home Credit používat od 1. listopadu letošního roku, a to v České republice a na Slovensku. Na první pohled zaujme nové písmo a unikátní smajlík v písmeně O názvu společnosti. Ten vyjadřuje základní hodnoty společnosti, kam patří lidskost, přátelský přístup, férové jednání a srozumitelnost. „Výměna lednice za úsměv má vystihnout i naši přeměnu z instituce na rychlé peníze na firmu plnou lidí, kteří rozumějí jiným lidem – našim zákazníkům. Samozřejmě, pokud by tomu tak nebylo, nemohli bychom si podobné logo dovolit. Protože jsme ale několik posledních let věnovali intenzivní práci se zákaznickou zkušeností, věříme si, že zákazník náš lidský přístup především zažije, a nejen uvidí v logu. Jen za poslední měsíce jsme třeba zcela přepsali a zjednodušili naše úvěrové podmínky, změnili proces stížností tak, že zákazník přesně ví, s kým komunikuje nebo jsme zavedli zpětné volání. Už dříve jsme představili ombudsmana a chartu zásad, které garantují férový přístup ke klientům. Nyní se v rámci inovací zaměřujeme na design produktů, který ještě více bude vycházet z reálných potřeb a chování lidí,“ doplňuje Studničková.

Nové logo bude Home Credit zavádět postupně do všech svých materiálů distribuovaných k zákazníkům v České republice a na Slovensku. V roce 2017 se spustí výměna loga v rámci celé skupiny Home Credit International.

Čtěte také