Marketing

Hornbach vydává časopis pro odvážné kutily

Časopis o lidech, kteří žijí svůj život tak, jak považují za správné. Nehledě na to, co si o tom myslí druzí. Jedním slovem: Machři. S takovou myšlenkou uvedla společnost Hornbach na trh časopis Machr, jehož druhé vydání je právě k dostání ve všech jejích prodejnách a e-shopu.

Obsahově jde o neotřelou formu prezentace unikátních kutilských projektů z celého světa, které mají inspirovat a motivovat k realizaci vlastních nápadů. Kromě reálných příběhů kutilů jsou součástí obsahu také rubriky jako rady, tipy, recepty nebo třeba samotné návody na realizaci projektů.

„Hlavní myšlenkou celého projektu je především inspirovat zákazníky skutečnými příběhy opravdových ´Machrů´ k realizaci vlastních nápadů. Obsahově časopis odráží reálné možnosti, které zákazníkovi náš široký sortiment zboží a služeb nabízí,“ upřesňuje David Kolář, ředitel marketingu společnosti Hornbach.

hornbach_casopis

Tematicky jsou články zaměřeny ze široka; od inovativních nápadů po praktické kutilské tipy. V aktuálním vydání se autoři věnují například podpoře ekologické mobility, konkrétně v článku o výrobě kol z bambusu, kterou se zabývá parta mladých lidí v čínském Pekingu. Nechybí ani originální návod na ukování sekery či skutečný příběh surinamského lovce potopených pokladů.

Lifestylový hobby magazín Machr vychází jako občasník ve formátu A5 za cenu 29 korun.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *