Marketing

Hybris Marketing pomáhá firmám lépe poznat jejich zákazníky

Dobře znát přání a potřeby zákazníků a umět pro ně v pravý okamžik připravit relevantní nabídku, je touhou obchodníků od nepaměti. V současné době, kdy je třeba využít informace o každém ze zákazníků a oslovovat ho s personalizovanou nabídkou, je velmi vhodným pomocníkem tzv. Hybris Marketing.

Jde o nástroj, který pomáhá porozumět motivaci zákazníků, a to v reálném čase, a zároveň umožňuje obchodníkům rychle reagovat na jejich požadavky. Jeho kvality potvrdila i studie nezávislé společnosti Gartner.

„Jednou z oblastí, ve které se dlouhodobě firmy snaží získat náskok před konkurencí, je využití dat,“ říká Jiří Mišejko, specialista řešení Hybris společnosti Mibcon, která má s nasazením Hybris Marketingu v retailových společnostech v ČR zkušenosti. Shromažďují informace o jednotlivých zakázkách, získávají co nejvíce osobních informací o klientech, a samozřejmě sledují jejich chování v jednotlivých prodejních kanálech. Tato vzácná data pak analyzují marketingové a prodejní týmy a na jejich základě připravují vhodné prodejní balíčky a kampaně. To je samozřejmě možné při určité míře agregace a rozhodně ne v reálném čase.

Má-li být marketing efektivnější a informační hodnotu ukrytou v získaných datech plně a rychle vytěžit, musí využít specifické nástroje. Nové moderní technologie nás ke splnění tohoto snu obchodníků začínají přibližovat. Hybris Marketing, jakožto nástroj pro řízení kampaní, tyto ambice bezesporu má. A s nimi i obrovský potenciál. Jeho výhodou je, že pokrývá jednotlivé části marketingového procesu od sběru surových dat, přes jejich konsolidaci a obohacení, až po spuštění kampaně včetně jejího vyhodnocení. Navíc využívá technologie, které umožňují plnit různé business požadavky, jako je například zvýšení tržeb, a to v krátkých časech.

„Já ze své osobní zkušenosti vidím mimo jiné velkou výhodu v tom, že Hybris Marketing pomáhá získat opravdovou znalost zákazníka,“ sděluje šéf strategie Mibcon Jan Holík. „Tradiční marketingové kampaně nedokážou zaujmout pozornost jednotlivců. Postrádají základní znalost toho, co zákazníci chtějí a potřebují, což vede k neosobní komunikaci směrem k celé cílové skupině. Díky Hybris Marketingu můžete řídit marketing doopravdy podle dat, zkrátka mít plnohodnotný data driven marketing.“

Čtěte také

One Response to Hybris Marketing pomáhá firmám lépe poznat jejich zákazníky

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *