banner_left
Výzkum trhu

IPSOS posiluje na poli neuro výzkumů

Po 2 letech úzké spolupráce výzkumné agentury IPSOS se společností eMerite došlo ke vzájemné dohodě v oblasti neuro výzkumů. Ipsos kompletně přebírá aktivity společnosti eMerite v této oblasti včetně metodiky a know-how.

K této strategické změně Michal Štěpánek, Executive Director divize IPSOS Connect, která se zabývá výzkumem komunikace a značky, uvádí: „V oblasti neuro výzkumů jsme aktivní od roku 2014, kdy jsme začali používat Facial Coding. Díky této metodě jsem schopni dodávat našim klientům hlubší pochopení výsledků a pomoci jim tak při vývoji efektivní komunikace. V roce 2014 jsme spolu s eMerite začali pracovat na implementaci EEG, GSR, BVP a oční kamery. Šlo nám o to přijít s řešením, které dodává ještě větší úroveň detailu než Facial Coding a zároveň je cenově dostupné. Od roku 2015 je měření pomocí EEG a oční kamery volitelnou součástí našich testů reklamy a pomáhá našim klientům, aby jejich komunikace stála za to.“

Martin Petrášek, ředitel eMerite, dodává: „Jsem rád, že kolegové z IPSOSu budou dále rozvíjet tento druh výzkumu. V době, kdy emoce hrají při rozhodovacím procesu významnou roli, bude mít jejich měření stále větší význam.“

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *