Branding

Jägermeister se objevil v novém designu

Jägermeister prošel vizuální generálkou. Nový design všech lahví, od miniaturních 2 cl až po ty o objemu 1,75 l, začne do obchodů i barů celého světa proudit v průběhu srpna 2016.

Oproti lahvi z roku 2002, nová láhev je lehce protažená, ramena jsou o něco výše a rohy jsou hranatější. Nápis Jägermeister po stranách lahve je hlubší a odkazuje k dokonalému řemeslnému zpracování, které s lahví i jejím obsahem vždy souvisí. Víčko je delší a kvalitnější než to předešlé. Hrdě nese jméno objevitele likéru Curta Masta, stejně jako označení „Since 1878“ odkazující na rok založení společnosti.

Jaegermeister_new_lahev

Nápis „Jägermeister“ na přední etiketě byl přepracován do podoby stručného, symbolického odkazu na značku, která je právem hrdá na své dědictví a kvalitu svých výrobků. Německý výraz „Der Kräuterlikör“ (bylinný likér), zvýrazněný oranžovou barvou v dolní části etikety, ještě posiluje toto sebevědomí.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *