Marketing

Jameson uvádí na svatého Patrika již posedmé limitovanou edici

Jameson uvádí již posedmé limitovanou edici lahví u příležitosti svátku svatého Patrika. Za designem těchto etiket stojí každý rok jiný tvůrce. Letošní design navrhla irská umělkyně Claudine O’Sullivan.

Vychází z povahy svátku svatého Patrika, který je oslavou přátelství a soudržnosti, proto si k projektu přizvala i své dva blízké kamarády – fotografku Leonnu Ward a designéra Alexe Mellona. Při tvorbě designu etikety se inspirovali skupinou mladých bojovníků s názvem Fianna, známou z irské mytologie.

Uvnitř tematické lahve samozřejmě najdete prověřený chutný obsah, nejprodávanější whisky na světě – Jameson. Ta se zrodila v roce 1780 díky palírníkovi Johnu Jamesonovi, který povýšil pálení irské whisky na umění. Její vyzrálost a jemnost je dána trojnásobnou destilací a výjimečně pomalým procesem zrání v dubových sudech. Svatopatrikovskou limitovanou edici lze v České republice koupit pouze v 1litrovém balení ve velkoobchodech nebo na e-shopu za 669,- Kč.

Den svatého Patrika probíhá každoročně 17. března na počest svatého Patrika, patrona Irska, po celém světě. Událost se nese ve znamení zelené barvy, irské muziky, zábavy, přátelství, soudržnosti a samozřejmě kvalitní whiskey, která na žádné pořádné irské oslavě nemůže chybět.

K oslavám, které jsou každým rokem větší a větší, se přidala i Česká republika. Bude tomu tak i letos, kdy v Praze proběhne Tour svatého Patrika, kterou doplní akce ve více než 400 podnicích po celé zemi. Program pražské Tour svatého Patrika bude vycházet z loňské úspěšné akce, kde se mohli návštěvníci projít, zastavit a pobavit na několika netradičních místech včetně pražské náplavky, několika kulturních a hudebních klubů nebo Tančícího domu či OD Kotva.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *