banner_left
Reklama

Jarní kampaň pivovaru Litovel propaguje pivní mix Černý citron

Pivovar Litovel odstartoval na začátku dubna novou celostátní kampaň k ochucenému pivnímu mixu Černý Citron. Váže se k 1. květnu, svátku zamilovaných, a jejím ústředním tématem jsou právě prvomájové polibky. Navazuje tím na loňské úspěšné uvedení Černého Citronu na trh.

„Cílem kampaně je omladit značku a zaměřit se i na jiné než tradiční zákazníky. Cílovou skupinou jsou v tomto případě lidé od 18 do 35 let v celé České republice,“ vysvětluje Markéta Václavková, vedoucí marketingu Pivovaru Litovel. Za kampaní stojí PR agentura ADison. Ta v rámci propagace pivního mixu Černý Citron plánuje využít on-line komunikaci, promo akci na pražské Náplavce a navazující spotřebitelskou soutěž o ceny.

V první, nebrandované teasingové fázi hrají prim on-line kanály, zvláště pak Facebook, YouTube a webová stránka libejtese.cz. Na ní bude umístěna aplikace „Pošli Líbejtesebrief“ a zveřejněna zajímavá data plynoucí z exkluzivního průzkumu mapujícího vztah Čechů k romantickému líbání. Právě prostřednictvím aplikace se páry mohou vzájemně pozvat na pražskou Náplavku, kde teasing 1. května vyvrcholí.

cernycitron

Návštěvníci se mohou těšit na ochutnávku Černého Citronu zdarma, živý koncert, DJ, bar, stolní fotbálek či pivní koktejly. „Jaro, a zvláště pak květen, patří mileneckým párům. Chceme zaujmout propojením Černého Citronu právě se svátkem zamilovaných. Místo tradiční rozkvetlé třesně však budeme lákat na líbání pod citronovníkem,“ nastínila Václavková.

Druhá fáze potrvá do poloviny června. Na brandovaném webu cernycitron.cz poběží celostátní spotřebitelská soutěž s cílem posílit zájem konzumentů o tento pivní mix. Pro výherce připravil Pivovar Litovel 706 hodnotných cen. Kromě soutěže budou aktivity podpořeny také venkovní reklamou a propagačními materiály v místech prodeje. Litovel Černý Citron je k dostání v několika řetězcích hypermarketů, například v Hypermarketu Albert, Tescu či Globusu. Ve vybraných hostincích ho lze ochutnat i v točené podobě.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *