Reklama

Kampaň Carling Mystery sampling získala ocenění Zlaté Koule 2014

Anketu Zlaté Koule pořádá pravidelně sdružení Digitální agentury, sekce při AKA. Hlavní myšlenkou tohoto ocenění je vyzdvihnout klienty, kteří mají odvahu pouštět se nevyšlapanou a mnohdy riskantní cestou a kteří dají na doporučení své agentury.

Letos nejvíce hlasů získala společnost Pivovary Staropramen za svou odvahu vložit „osud Carling Cider Cherry“ na sociálních sítích do rukou doporučených opinion leaderů.

Spolu s agenturou Motion Media nechaly Pivovary Staropramen rozeslat na 5 hlavních a dalších 10 vybraných opinion leaderů speciální balíčky Carling Cider Cherry a s napětím čekaly, co bude následovat. Balíčky to nebyly ledajaké – kvůli dokonalému vychlazení si Staropramen dovolil rozeslat drink s obřím kusem ledu, což samo o sobě vyrazilo mnohým dech. K tomu přidal Apple iPod Shuffle s personalizovanou zprávou a nahraným playlistem písniček inspirovaným lajky na Facebooku. Přes 5 influencerů, kteří na zaslané balíčky nakonec nějakým způsobem reagovali na sociálních sítích, se podařilo zasáhnout skoro 70.000 lidí z cílové skupiny produktu.

„Počítali jsme s tím, že když naše akce pobaví ty správné lidi, tak to ukážou svým kámošům a fanouškům. Nakonec jsme se touto cestou dostali ke skoro sedmdesáti tisícům lidí,“ říká Jiří Janoušek z agentury Motion Media a dodává: „Vážíme si přístupu brand manažerů Pivovarů Staropramen, kteří mají odvahu s námi realizovat i netradiční a odvážné koncepty.“

zlatakoule

Carling je stylový a moderní nápoj určený zejména pro aktivní muže a ženy z větších měst ve věku 18 až 35 let, kteří se rádi baví a tráví čas se svými přáteli, a kteří často sledují názory bloggerů. Vítězná kampaň ukazuje, jak důležité je vybrat si v dané komunitě ty správné „influencery“. Klíčovou roli hrál také osobní přístup, který mimo jiné umožnily právě sociální sítě – jen díky lajkům na jejich profilech bylo možné nahrát vybraným adresátům na zaslaný iPod jejich nejoblíbenější skladby.

„Ocenění Zlaté Koule nám udělalo velkou radost. Je to pro nás signál, že jsme se v komunikaci naší loňské novinky vydali správným směrem,“ komentuje zisk Zlatých Koulí David Šeberle, manažer značky Carling, který cenu převzal. Letos poprvé se toto ocenění předávalo veřejně v rámci Art Directors Club Creative Awards (Louskáček).

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *