Reklama

Kampaň RockRadií propaguje „Rockový Vánoce“ 2015

Od 10. prosince startuje síť RockRadií komunikační kampaň na podporu vánočního vysílání nazvaného „Rockový Vánoce“. Klíčovými motivy vánočních vizuálů jsou tentokrát dárkově zabalený dům a automobil, to vše doplněno headliny „Letos si můžete přát cokoli – od nás to nedostanete. Koledovat si ale můžete o slušnej rock!“.

„I tentokrát chceme naší kampaní akcentovat charakteristickou odlišnost naší marketingové komunikace i základní priority naší programové filozofie a zejména trochu ozvláštnit všem našim posluchačům nadcházející sváteční dny. Rockový Vánoce budou výrazným programovým prvkem, v rámci něhož budeme téměř každou hodinu v živém vysílání od 10. až do 24. prosince rozdávat mezi naše posluchače spoustu rockových dárků.

A jak z podoby naší vánoční kampaně vyplývá, ani tentokrát nechceme na rozdíl od konkurence hýřit superlativy a slibovat nemožné. Jsme jen rádio a rádio by mělo především hrát. Proto si naši posluchači budou moci už od 10. prosince volat v mimořádných časech o slušnou rockovou muziku podle jejich volby a ještě k tomu od nás dostanou bonus – ať už půjde o náš merchandising nebo hudební nosiče a další rockové radosti.“ dodává programový ředitel stanice Petr Sznapka.

rock_radio

V rámci mediálního mixu tentokrát RockRádio vsadilo zejména na tiskovou reklamu v regionálních Denících a rozsáhlou podporu na sociálních sítích včetně bannerové kampaně na specializovaných webech. Velké podpory se „Rockový Vánoce“ dočkají tradičně v rámci Facebooku a webové prezentace RockRádií, které disponují vysokou fanouškovskou základnou.

Kreativní zpracování kampaně má opět na svědomí studio TWDC Prague, exekuci si management RockRádií vyřešil in-house.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *