banner_left
Komunikace

Kaufland je hlavním partnerem #prsakoule a #zijessrdcem

Obchodní řetězec Kaufland stal hlavním partnerem organizace Loono pro rok 2019. Loono je plné mladých mediků, kteří učí Čechy vlastní prevenci. Kaufland tak během prvního roku spolupráce daroval organizaci Loono 705 340 korun a do konce letošního roku ještě pořídí hybridní automobil.

„Díky Kauflandu můžeme nechat vyrábět školící modely prsou a varlat, protože v rámci kampaně Sahám si na ně každý měsíc – #prsakoule učíme, jak si správně a pravidelně vyšetřovat prsa a varlata a odhalit tak rakovinu včas. Co se týká projektu Žiješ srdcem učíme například, jak předcházet kardiovaskulárním onemocněním, jak je včas odhalit, jak včas rozpoznat příznaky infarktu i mrtvice. K tomu nám slouží modely srdce. S oběma projekty děláme osvětu na školách a pořádáme různé workshopy. Těšíme se i na nový hybridní vůz od Kauflandu, který nám usnadní mnohdy náročné cestování po workshopech,“ říká Kateřina Vacková z organizace Loono.

„Hejbni zadkem pro dobrou věc“
Kaufland vytvořil interní CSR program pod vtipným názvem „Hejbni zadkem pro dobrou věc“, a to ve spolupráci s firmou MultiSport (společnost poskytující zaměstnanecké benefity v oblasti sportu a relaxace). „Pokaždé, když náš zaměstnanec navštíví partnerské místo karty Multisport, věnujeme Loonu 10 korun. Od loňského června jsme tímto způsobem darovali přes 400 000 korun,“ popisuje Renata Maierl, tisková mluvčí společnosti Kaufland ČR.

Loono a Kaufland na letních festivalech
Společnost Kaufland je také generálním partnerem organizace Loono na letních festivalech . „Loono bude mít workshopy na největších českých hudebních festivalech letošního léta. Návštěvníci Rock for People, Colours of Ostrava nebo České hrady se mohou na modelech naučit, jak se preventivně prohlédnout. Jsme nadšení, že jsme mohli částkou 300 000 korun tuto osvětu podpořit,“ doplňuje Maierl.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *