Reklama

Kaufland spouští galaktickou vánoční kampaň

Letošní Vánoce se ponesou zcela ve znamení Star Wars. Zároveň s uvedením nové epizody „Star Wars: Vzestup Skywalkera“, která bude mít v českých kinech premiéru 19. prosince 2019, vstupuje potravinový řetězec Kaufland do spolupráce se společností Disney a ve společné kampani osvětluje věčný boj mezi dobrem a zlem.

Podobně jako ve světě Star Wars, dochází i ve skutečném životě k vnitřnímu souboji mezi temnou a světlou stranou a je na každém člověku, aby učinil správné rozhodnutí. Toto vykresluje Kaufland ve své kampani, která se nese pod mottem: „Vánoce – dobré jako nikdy předtím“.

Ústředním bodem kampaně je emočně laděný spot: Díváme se na chlapce, který se chová ošklivě k mladšímu dítěti a ničí mu sněhuláka. Jeho druhá stránka jej vykresluje jako příkladného hocha, který pomůže starší dámě s nákupem. Jeho vánoční dárek, světelný meč, mu otevře oči. Rozhodne se pro světlou stranu a svůj světelný meč daruje chlapci, kterému předtím ubližoval. „Každý den můžeme být součástí síly dobra. To znázorňuje i náš mezinárodní televizní spot, jímž chceme vyjádřit ducha Vánoc a Star Wars,“ říká Renata Maierl, tisková mluvčí společnosti Kaufland. Spot je základem pro celou komplexní kampaň, která bude komunikována v prodejnách, na billboardech, v digitálních médiích a televizi.

Pod mottem „Začněte sbírat! Objevte celou ságu Star Wars.“ mohou zákazníci sbírat 48 kartiček se všemi postavami z epizod I. – IX. Karty mají též doplňkovou hrací funkci. Všechny lze sbírat i ve speciálním hologramovém provedení a mají funkci rozšířené reality.

Zákazníci obdrží balíček se 2 kartičkami s postavami Star Wars za každých 300 Kč nákupu nebo když si zakoupí speciálně označené produkty. Kartičky doplňuje sběratelské album, díky kterému získáte vědomosti o cnostech rytířů Jedi v souladu s principem „Ovládni svoji sílu: Mysli jako Jedi. Chovej se jako Jedi. Žij jako Jedi.“

Důležitou součástí kampaně je speciálně vyvinutá K-Master aplikace, díky které se může každý vydat na hravou cestu od učedníka až k mistrovi Jedi. Aplikace je úzce propojena se sběratelskou kampaní a prostřednictvím puzzle, her a funkcí virtuální reality nabízí možnost získat rozsáhlé zkušenosti se Star Wars. Součástí kampaně je také speciální kolekce oblečení pro ženy, muže a děti, která byla navržena pro Kaufland. Kolekce obsahuje oblečení pro volný čas i pyžama v designu Star Wars a s citacemi z filmu. Veškeré oblečení je vyrobeno z organické bavlny a bude nabízeno v udržitelném obalu. Oblečení bude možné zakoupit pouze v Kauflandu.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *