Reklama

Kaufland startuje novou kampaň

Srdce v barvách trikolory, slogan Z lásky k Česku a píseň skupiny Čechomor – to jsou základní atributy kampaně společnosti Kaufland Česká republika. „Posílit vnímání naší firmy jako obchodního řetězce, který se i přes svůj německý název považuje za český, zdůraznit, že dlouhodobě spolupracujeme s českými dodavateli a upozornit na širokou nabídku českých výrobků,“ vyjmenovává tiskový mluvčí společnosti Kaufland Michael Šperl hlavní sdělení kampaně.

Kampaň odstartovala minulý týden, její součástí jsou jak TV spoty, tak inzerce v tištěných i online médiích. Vizuál a hlavní grafické prvky doplní také současnou podobu zákaznických novin Kauflandu, objeví se v prodejnách, na webových stránkách a Facebooku. Motto „Z lásky k Česku“ bude hrát významnou roli rovněž v akcích a soutěžích pro zákazníky. „Nebudu prozrazovat detaily, ale úspěšný bude ten, kdo má rád Českou republiku, její přírodu i historicky významné památky,“ přibližuje záměry celé komunikace Michael Šperl.

Z_lásky_k_česku

Klíčové jsou pro kampaň obrazy mapující krásy české krajiny a píseň skupiny Čechomor „Tady jsem doma“, která vznikla právě pro Kaufland. Písnička zazní i v TV spotech, jejichž pojetí odkazuje na českou krajinu, regionalitu a tradiční české suroviny.

„Shrnu-li celou naši kampani, mělo by být jasné, že Česko je naše srdcovka,“ uzavírá Michael Šperl.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *