banner_left
banner_right
Reklama

KIKA NÁBYTEK vstoupila do jarní sezóny s novým komunikačním konceptem

KIKA představuje novou komunikační strategii pro Česko, Slovensko, Maďarsko a Rumunsko. Reprezentuje jej série reklamních spotů z dílny agentury Young & Rubicam Budapešť, která zvítězila v regionálním tendru.

Agentura Young & Rubicam Budapešť vytvořila kreativní koncept, který je vysoce flexibilní a snadno aplikovatelný pro trhy v Maďarsku, České Republice, na Slovensku a v Rumunsku.

Nová série televizních spotů, která se odvíjí od sloganu DOMOV VAŠEHO ŽIVOTA, sleduje poutavé lidské příběhy a ukazuje, jak životní situace dovedou ovlivnit vzhled domova. Příběhy vypráví sami hrdinové, ale zobrazují se pouze proměny nábytku a bytových doplňků v průběhu času. Před očima diváků se tak odehrává kompletní přeměna jednotlivých domácností.

Kika_komunikace
               
„KIKA je přítomná během celého vývoje a pomáhá vytvořit domov pomocí široké nabídky nábytku a bytových dekorací,“ říká Miroslava Nezvalová, marketingová manažerka společnosti Kika Nábytek pro Českou republiku a Slovensko.

Všechny reklamní spoty natočil v Maďarsku talentovaný režisér Viktor Horváth. Vedle nich připravila agentura Young & Rubicam také designové předlohy k dalším komunikačním ATL kanálům a instore komunikaci. „Kika Nábytek bude využívat a rozvíjet nový kreativní koncept v dalším období, zefektivní stávající komunikační kanály a využije tak nové cesty k oslovení stávajících i potenciálních zákazníků,“ dodává Miroslava Nezvalová.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *