Branding

Kinder slaví 50. výročí

Značka Kinder společnosti Ferrero letos slaví své velké jubileum – už 50 let dělá radost malým i velkým milovníkům lahodných čokolád a stala se nedílnou součástí dětství několika generací. Její čokolády jsou symbolem bezstarostných chvil plných smíchu, her a snění.

Rok 2018 proto bude ve znamení velké oslavy, na kterou je zván každý. Logo Kinder také dostalo narozeninový charakter a objeví se i na balení výrobků.

„Od začátku bylo posláním značky Kinder vnášet do běžného života malé, ale zato výjimečné okamžiky společné pro děti i dospělé. Proto si ani oslavy nenecháme pro sebe a postupně do nich zapojíme i naše zákazníky. Protože Kinder má především přinášet radost,“ říká k jubileu marketingová ředitelka společnosti Ferrero Jana Špačková.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *