On-line

Klienti testují prodejní potenciál Facebooku

Nové klienty a jejich výrazný příklon ke konverzním kampaním přinesl začátek roku agentuře Confidence Digital. Ze sociálních sítí i nadále v poptávkách dominuje Facebook s důrazem na vylepšení zákaznického servisu a image značek. 
Nejnovějším klientským přírůstkem je pro Confidence Digital Philips CEE. Philips si ve dvoukolovém tendru vybíral z 20 digitálních agentur. „Budeme se starat o korporátní  profil Philipsu na Facebooku a také o prezentaci vybraných kategorií v sociálních sítích,“ upřesňuje Tomáš Studeník, Creative Director z Confidence Digital.

I v tomto roce bude s Confidence Digital spolupracovat Nestlé Česká republika. Agentura navrhla novou digitální strategii značky Granko a bude pokračovat ve správě jejího facebookového profilu. Navíc připraví redesign webu www.granko.eu.

Komunikace se zákazníky a fanoušky na Facebooku je prací agentury také v případě značek Tchibo Česká republika, Tchibo Slovensko a Jihlavanka.

Řady klientů agentury Confidence Digital rozšířil také módní butik DUSNI3, který se chce zaměřit především na akvizici nových českých i zahraničních zákazníků skrze atraktivní obsah, výkonnostní kampaně a věrnostní program.

„Čistě konverzní kampaň jsme připravili také pro Univerzitu Karlovu a její pracoviště CERGE-EI (Centrum pro ekonomický výzkum a doktorské studium). Naším úkolem je přivést skrze globální online náborovou kampaň nové zahraniční studenty do magisterských programů,“ upřesňuje projektový manažer Jan Fatura z Confidence Digital.

“Sociální sítě zatím konverzi nedokážou samy o sobě zajistit tak, jak jiné kanály. Nebývají oním “last clickem”. Ale jsou v rozhodovacím procesu pro zákazníky stále důležitější a do významné míry tradiční nákupní procesy mění. Že Facebook neprodává je chybná formulace. Facebook prodat pomáhá a nejvýznamnější značky si jsou toho stále více vědomy” uzavírá Studeník.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *