Reklama

Kolonial.cz zahájil podzimní kampaň

Online prodejce potravin Kolonial.cz z portfolia E-commerce Holding spouští svou podzimní kampaň. Tematicky navazuje na launch e-shopu – tentokrát však v podzimním kabátě. Na kampani, kterou pro Kolonial opět realizuje agentura Bistro, se podílely také nové posily obchodního i marketingového týmu.

“V první fázi kampaně se soustředíme na posílení znalosti značky u zákazníků a představení všech benefitů, které služba nabízí,” uvádí Michala Langerová, nová brand manažerka e-shopu, která do Kolonialu přichází z CZC.cz a dodává: “Vizuální zpracování opět vychází z hodnot značky Kolonial, která komunikuje návrat k tradičním hodnotám a atmosféře první republiky.”

Hlavním motivem kampaně zůstává postava příručího – člověka, se kterým se každý zákazník osobně setkává při předávání nákupu. Kurýři, kteří nákupy vozí, mají totiž v podání Kolonialu podobu právě prvorepublikových příručích. O kreativní zpracování se opět postarala agentura Bistro, se kterou Kolonial spolupracuje už od červnového vstupu na trh. Sestavení media plánu i samotný nákup medií zajistil marketingový tým Kolonial.cz.

Kolonial_Podzimni

Ve své nákupní argumentaci bude Kolonial.cz až do Vánoc používat nejen pokračující dopravu zdarma, ale také významnou cenovou pobídku pro nové i stávající zákazníky.

“Všichni naši zákazníci od nás nyní získají 20% slevu na všechny nezlevněné produkty – od pečiva až po drogerii. V průběhu kampaně budeme zákazníky překvapovat i dalšími navazujícími nabídkami a rozšiřováním sortimentu,” zmiňuje Zuzana Loudová, která po odchodu z Mall.cz v Kolonialu nově zastřešuje obchodní tým.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *