Public relations

Komunikaci pro Metronome Festival zajišťuje Inspiro Solutions

Agentura Inspiro Solutions ze skupiny Kindred Group přebrala kompletní celoroční správu sociálních sítí hudebního festivalu Metronome. Pracuje na strategičtějším využívání Facebooku, Twitteru a Instagramu a nově do komunikace zapojí i influencery a PR aktivity.

Inspiro s Metronome Festivalem navázalo spolupráci již v rámci posledního ročníku, kdy mělo na starost zajištění komunikace během festivalu. V letošním roce se aktivity agentury rozrostly na celoroční správu Facebooku, Twitteru a Instagramu. Všechny tyto kanály využívá jak pro image komunikaci, tak jako prodejní kanál.

Nově má pak Inspiro na starosti také Influencer Marketing a PR. „Začali jsme mnohem více pracovat s profily interpretů, kteří nám zajišťují vyšší engagement u jednotlivých příspěvků. V rámci PR se soustředíme na vyzdvižení prémiové filozofie festivalu, který si zakládá na vysokém komfortu, kvalitním zvuku a vytříbeném hudebním vkusu,“ doplňuje Adéla Vašíčková, PR manager Inspiro Solutions.

V nedávné době byly oznámeny také některé ze světových hvězd festivalu, a to The Chemical Brothers, John Cale, David Byrne a Tom Odell nebo mezi českými zástupci Tata Bojs se speciálním narozeninovým programem. V průběhu přípravy na další ročník festivalu proběhl také rebranding celé vizuální stránky, kdy jsou všechny jeho komunikační aktivity spojeny pod jednotný vzhled v nových barvách.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *