Reklama

Košík vsadil na spolupráci s Luxorem

E-shop s potravinami Košík.cz vsadil pro letní kampaň na spojení s jedním z největších knihkupectví Luxor. Jejím leitmotivem je propojení letního čtení s výběrovými pochoutkami a nápoji, které má Košík v nabídce.

Pomocí kamenných poboček bude Luxor cílit na pražské zákazníky, kteří za 250 korunový nákup v knihkupectví dostanou zákazníci stejně vysoký poukaz pro nákup na Košíku. Kampaň bude až do konce srpna podporovaná POS materiály na jednotlivých prodejnách a na sociálních sítích obou značek.

V knihkupectvích Luxor je Košík promován podlahovými samolepkami, plakáty a woblery, objeví se také ve výlohách a na LCD obrazovkách. Kampaň zároveň v rámci produktového proma kopíruje letní akční dny Luxoru – tedy chytré pondělí, zamilovanou středu, napínavý pátek nebo veselou neděli. Mimo prodejny pak zazní v rámci rozhlasových spotů.

“Košík chtěl být o letošních prázdninách ještě blíže dovoleným a odpočinku našich klientů. Spolu s půjčovnou výčepních zařízení, školou grilování a samozřejmě fajn letními produkty je naše spojení s knihkupectvím dalším střípkem, který sestavuje léto přesně takové, jak ho mají Češi rádi,” domnívá se Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *