Reklama

Koukejte mazat, ať něco zažijete. Májka v kampani vyzývá k dobrodružství

Orkla Foods Česko a Slovensko startuje v červnu novou kampaň k propagaci paštiky Májka od Hamé. Její reklama vyzývá rodiny ke společnému letnímu dobrodružství.

Televizní spot bude k vidění na Nově a Primě, on-line populaci zasáhne na YouTube, Facebooku a Instagramu. O kreativu se postarala agentura WMC Grey.

Zápletka se točí kolem hledání houkajícího výra, které vyústí v komický střet s další rodinnou výpravou. Příběhovou linku tematicky rámuje svačina s Májkou, díky které má jakékoli dobrodružství šťastný konec.

„Použitý slogan perfektně a vtipně propojuje hodnoty naší značky Májka, jako je rodina, přirozenost, jednoduchost spolu s použitím výrobku, tedy mazáním. Věříme, že tento lingvistický vtípek zafunguje,“ říká Michala Kadlecová z oddělení marketingu.

 

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *