Reklama

Leoš Mareš je tváří Black Friday na Mall.cz

Mall.cz minulý týden spustil upoutávky ke kampani Black Friday. Ta poběží od neděle 19. listopadu po celý týden. V humorně pojatých stand-up spotech bude hlavní tvář kampaně Leoš Mareš spolu s dalšími stand-up komiky upozorňovat na „Ceny k smíchu“. Zákazníci Mall.cz budou totiž mít možnost vybírat v rámci Black Friday z tisíců produktů v akčních slevách až do výše 75 %.

„Máme nesmírnou radost, že Leoš s námi po dlouhých letech jde opět do televizních spotů. Věřím, že ho k tomu přesvědčil nejen humorný koncept této kampaně, ale i fakt, že se jedná o originální českou produkci,“ společně uvádí Jan Kufel a Karel Videcký z Mall.cz, kteří jsou odpovědní za koncept a realizaci kampaně.

Natáčení probíhalo v divadle RockOpera Praha a jako exkluzivní živé publikum se do něj zapojilo dalších 200 lidí přímo z Mall.cz. Ti dopředu neměli tušení, co je čeká, a obsah scének neznal předem dokonce ani nikdo z produkce. Díky tomu, že publikum i Leoš Mareš vtipy poprvé slyšeli až v den natáčení, se podařilo vytvořit ideální atmosféru, kterou spoty skvěle zachycují.

„Nejvíce mě na konceptu spotů bavilo, že jsme natáčeli ve skutečném divadle s živým publikem. Vlastně to ani nebylo natáčení reklamy, ale spíš divadelní představení ve stylu stand-up comedy, kterou mám moc rád. Zábavy jsme si za těch pět hodin užili opravdu dost,“ dodává Leoš Mareš.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!