Reklama

Letecká společnost KLM zahajuje image kampaň na podporu awareness jejího holandského původu pod názvem „KLM Dutch Selfie“

Společnost KLM Royal Dutch Airlines připravila akci na podporu informovanosti o jejím holandském původu. V sobotu 4. srpna zahajuje dvoutýdenní kampaň pod názvem „KLM Dutch Selfie“, která prováže online a offline svět a její ústřední postavou je obří dřevák v barvách KLM, který bude po celou dobu kampaně vystaven na Andělu v Praze 5.

Kampaň je cílená na místní zákazníky, kteří budou vyzváni, aby se před obřím dřevákem vyfotili v holandském stylu a fotku nahráli do microsity, díky čemuž mohou vyhrát výlet do Amsterdamu pro dvě osoby.

Čím holandštější foto, tím lépe – dalo by se shrnout přání organizátorů z letecké společnosti KLM. Obří dřevák – jako symbol Nizozemska – v modré barvě KLM bude instalován na dvou místech v Praze 5 během dvou týdnů:
• Od 4.- 9. srpna před stanici “Anděl” metra B, Praha 5
• Od 10. – 19. srpna na náměstí vedle kina CineStar Anděl v Praze 5
Všichni jsou vítáni, aby zapojili kreativitu a smysl pro humor a při focení si užili spoustu zábavy v holandském stylu.
Fotku je třeba nahrát na microsite www.klm-dutchselfie.cz, sbírat lajky a soutěžit o výlet do Amsterdamu pro dva!
„Holanďané jsou známí sovu přátelskou kulturou a my jako holandská firma bychom tento původ rádi zdůraznili. Je možné fotit individuální nebo skupinové selfie, vítáme cokoliv v holandském stylu. Výherce získá zpáteční let do Amsterdamu s KLM a ubytování na dvě noci,“ vysvětluje Jan Kropáček, obchodní ředitel Air France – KLM pro Českou republiku.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *