Obchod

Letos poprvé volí čeští spotřebitelé značky kterým důvěřují

Společnost Atoz Marketing Services spouští první ročník marketingového programu Důvěryhodné značky, ve kterém čeští spotřebitelé volí značky, jimž na českém trhu rychloobrátkového zboží a doplňků stravy nejvíce důvěřují.

„Podle aktuálního průzkumu agentury Median dvě třetiny českých spotřebitelů ve věku 18–65 let upřednostňují při svých nákupech výrobky od značek, jimž důvěřují. V České republice však zatím program, který by ocenil nejdůvěryhodnější značky pouze na základě nezávislého názoru spotřebitelů, a ne například nějaké rádoby odborné poroty, dosud chyběl. Proto otevíráme marketingový program, který vyhledá a ocení značky, ke kterým mají čeští spotřebitelé největší důvěru, a to pouze na základě jejich hlasů. Výrobci oceněných značek získají díky tomuto programu možnost odlišit se od konkurence, posílit svůj marketing a zvýšit prodeje všech výrobků uvedených pod oceněnou značkou,“ říká Lukáš Matějka, projektový manažer programu.

nejduverihodnejsiznacka

Jedná se o druhý marketingový program skupiny Atoz Marketing, která v České republice a na Slovensku organizuje program Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka, do něhož mohou dodavatelé rychloobrátkového zboží a doplňků stravy nyní registrovat své nové či inovované produkty či produktové řady.

Průzkum proběhne ve druhé polovině roku a bude otevřený pro všechny aktuální značky na trhu a rozdělený do jednotlivých kategorií podle segmentu (např. káva, čaj, cukrovinky atd.), ale i podle sociodemografického rozdělení (např. nejdůvěryhodnější značka žen, mužů, regionální apod.); za každou kategorii bude vyhlášena pouze jedna nejdůvěryhodnější značka.

Vítězné nejdůvěryhodnější značky platné pro rok 2016 budou slavnostně vyhlášeny během listopadu v Praze při slavnostním galavečeru, jehož termín a místo konání budou organizátorem včas upřesněny.

Poté bude následovat masivní reklamní kampaň propagující vítězné značky stejně jako aktivity na podporu prodeje v maloobchodních prodejnách.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *