Komunikace

Linu bude nově propagovat i Ester Ledecká

Po úspěšném marketingovém konceptu oplatek Lina založeném na spolupráci s výraznými osobnostmi českého sportu se stává novou tváří značky Lina i Ester Ledecká. Společně s Ondřejem Synkem bude od července 2017 součástí obalů všech čtyř příchutí Lina.

Sportovci zobrazení na obalech produktů posílili již v roce 2016 emocionální spjatost se značkou. Tato spolupráce poskytuje i široký potenciál pro komunikaci, zejména v prostředí internetu a sociálních sítí. „Kampaň se sportovci v roce 2016 výrazně zvýšila tržní podíl značky Lina a dokázala oslovit i populaci ve věku 15 – 20 let. Během prvního roku spolupráce jsme zaznamenali nárůst prodejů o 60 %.“, říká Světlana Votočková, Senior Brand Manager.

Společnost I.D.C. Praha, a.s. připravuje nový TV spot, ve kterém si zahraje snowboardová mistryně světa a talentovaná lyžařka Ester Ledecká a několikanásobný mistr světa ve veslování Ondřej Synek – ve spolupráci se SPORT INVEST Marketing, která oba sportovce marketingově zastupuje. TV kampaň doplněná o venkovní reklamu, jejíž realizaci zajišťuje BigMedia, proběhne na podzim roku 2017. Součástí kampaně bude také internet, kinoreklama, aktivity na sociálních sítích, soutěž, podpora v místě prodeje a tradičně již poněkolikáté partnerství na akci Spartan Race v Liberci.

„Současně proběhne redesign loga Lina a mění se také materiál a vzhled obalu oplatek – z lesklé metalické folie na matnou metalickou folii. Cílem redesignu byla modernizace a celkově ještě prémiovější vzhled obalu.“ doplňuje Světlana Votočková.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *