Reklama

Lipton Ice Tea uvádí příchuť Matcha s Vicou Kerekes v nové kampani

Lipton Ice Tea uvedl na trh nový ledový čaj Matcha. Tendr na launchovací kampaň vyhrála agentura Etnetera Motion, která má od roku 2016 na starost celou digitální strategii Lipton Ice tea.

Součástí kreativního zpracování kampaně byl i výběr ambasadorky nové produktové řady. Tou se stala herečka Vica Kerekes. Zahrála si i ve videospotu pro digitál, který navazuje na televizní reklamu.

Kampaň uvádějící novou produktovou řadu vychází z filozofie Japonska, odkud pochází čaj Matcha. Agentura se vyvarovala témat o přísných jarních detoxech, ke kterým hlavní téma očisty duše a těla svádí, a postavila komunikační linku na soustředěném vnímání chuti a momentu.

„Všichni spěcháme a zapomínáme vnímat. Večeříme, koukáme u toho na televizi a mydlíme Messenger. Když se zastavíme a najdeme v prožitku uvolnění, radost a odstup od stresu, život nám bude víc chutnat. I Matcha. Je to jednoduchý způsob, jak se mít rád,” vysvětluje myšlenku kampaně Jiří Vávra, Head of Creative digitální agentury Etnetera Motion, která stojí za celou kampaní.

„Společnost Motion přišla s nejlepším návrhem, který dokázal propojit komunikaci černých a zelených čajů i novinky Matcha IceTea, ačkoliv jejich komunikační linky jsou odlišné. Z návrhu Vicy jako ambasadorky jsem byla nadšená. Navíc je Vica známá v Čechách i na Slovensku, kde kampaň ve stejném provedení nasazujeme. Díky klíčování pozadí jsme mohli velmi dobře propojit digitál s animovaným spotem, který běžel v televizi, ” komentuje kampaň Kateřina komárková, Junior Brand Manager ledových čajů Lipton.

Čtěte také