On-line

LMC spouští Atmoskop.cz: Podrobné informace o zaměstnavatelích z první ruky

Nejen výše mzdy či místo výkonu práce jsou při výběru nové práce pro lidi rozhodující. Kandidáty před tím, než se do některé firmy na volnou pozici přihlásí, extrémně silně zajímá také její celková atmosféra, prostředí, způsob vedení lidí a přístup přímého šéfa, nebo možnosti dalšího rozvoje v práci.

Osm z deseti lidí se dopředu zajímá o to, jak to u potenciálního zaměstnavatele v tomto směru funguje. 93 % lidí přitom nejvíce věří informacím přímo od současných zaměstnanců. Ode dneška budou mít takové informace lidé snadno dostupné v rámci nově spuštěné služby Atmoskop.cz, jež je součástí rodiny LMC.

Nejpřesnější informace o zaměstnavatelích v ČR jsou nyní pro všechny dostupné přehledně na jednom místě v rámci nového portálu Atmoskop.cz. Ten je postaven na podrobných hodnoceních přímo od současných nebo bývalých zaměstnanců firem, nikoli na příspěvcích personalistů či marketingových specialistů. Již v době spuštění je zde možné získat informace o 168 firmách s více než 4 hodnoceními. Dosud zde bylo publikováno celkem 6 468 ověřených hodnocení a další rychle přibývají. Atmoskop.cz vyvinula společnost LMC, která provozuje i nejpoužívanější české pracovní portály Jobs.cz, Prace.cz a další online služby pro trh práce a vzdělávání.
„Atmoskop.cz pomůže lidem ve správném rozhodnutí v tak zásadní události, jakou je změna zaměstnání. Těžit z něj ovšem budou i firmy samotné. Lepší informace o přístupu a životě uvnitř vybrané společnosti přivedou správné kandidáty, kteří se do daného prostředí nejvíce hodí. Personalisté a manažeři navíc díky Atmoskopu získají novou možnost zjistit, čeho si zaměstnanci na práci u nich nejvíce cení a kde jsou naopak příležitosti ke zlepšení,“ uvádí Tomáš Ervín Dombrovský, analytik společnosti LMC.

78 % lidí si při hledání nové práce předem zjišťuje, jaká atmosféra a přístup k lidem panují ve firmě, kam se zvažují přihlásit. Podle červnového on-line průzkumu mezi uživateli portálů Jobs.cz a Prace.cz, kterého se zúčastnilo 9 424 lidí, jsou nejdůvěryhodnějším zdrojem informací známí, anebo současní či bývalí zaměstnanci dané firmy. Doposud však zájemci měli k takovým informacím velmi obtížný přístup. Možnost zeptat se přes známé na podmínky a prostředí v konkrétní firmě mělo pouze 18 % lidí. Ostatní se dosud po dalších informacích složitě pídili přes sociální sítě či diskuzní portály. Za nejspolehlivější informace přitom drtivá většina lidí – plných 93 % – považuje informace přímo od současných zaměstnanců vybrané firmy či organizace.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *