Společnost Karlovarské minerální vody spustila kampaň na dvě nové minerální vody z přírodních léčivých zdrojů Mlýnský pramen a Magnesia Extra. Novinky uvádí na trh prostřednictvím PR aktivit a online kampaně cílené na vybrané segmenty potenciálních zákazníků.
Mlýnský pramen je velmi silně mineralizovaná voda z nejvýznamnějších českých lázní Karlových Varů se zvýšeným obsahem fluoridů a kyseliny křemičité. Magnesia Extra je pak silnější verzí minerální vody Magnesia a bohatým zdrojem přírodního hořčíku, který podporuje soustředění, je vhodný proti křečím a pomáhá zvládat stres. Novinky se prodávají v láhvích 0,7 l a k dostání jsou vedle maloobchodní sítě také v lékárnách, firemních restauracích či lázeňských hotelech.
Uvedení produktů na trh provází komunikační kampaň zaměřená na vybudování povědomí o nových značkách a edukaci o přínosu pití minerálních vod. „Reklamní kampaň běží v online médiích od 10. listopadu do první poloviny prosince. Nasadili jsme search, interaktivní brandingy, nativní reklamu i sociální média. Pro oslovení úzce vyprofilovaných segmentů přitom využíváme hlavně programatický nákup, přes který proběhne většina impresí. Důležitou součástí komunikace jsou vedle toho také PR aktivity,“ popisuje Zuzana Valdová z mediální agentury Red Media, která má na starost mediální strategii kampaně. Kreativu vytvořila Etnetera Motion, public relations řeší agentura Quent a sociální média spravuje Inspiro Solutions, které je stejně jako Red Media členem skupiny Kindred Group.