banner_left
banner_right
Reklama

MAKRO navázalo partnerství s novou kreativní agenturou

Společnost MAKRO Cash & Carry ČR oznámilo vítěze otevřeného tendru na kreativní agenturu. Od února 2018 zahajuje strategickou spolupráci s kreativní agenturou DDB.

DDB se stává garantem a tvůrcem kreativního obsahu pro MAKRO v České republice i pro sesterskou společnost METRO na Slovensku, a to minimálně na následující 2 roky.

Novou kreativní agenturu hledal velkoobchodní řetězec Makro Cash & Carry ČR od podzimu loňského roku. Do tendru bylo pozváno 15 agentur, které splňovaly podmínky zadavatele na minimálně tříleté působení na trhu a zkušenosti z českého i slovenského prostředí. Dalšími podmínkami byl také kompletní in-house tým a zkušenosti s kreativní prací v B2B i B2C segmentu, ideálně s přesahem do FMCG a retailu.

Vítězná agentura byla vybrána především na základě kvality předloženého obsahu a prokázaného strategické myšlení. „Od partnerství s DDB očekáváme další pozitivní posun v tvorbě kreativního obsahu směřujícího k naplnění základní mise značky pomáhat podnikatelům růst,” komentuje novou spolupráci Martin Marek, Head of Branding MAKRO ČR. V rámci spolupráce s DDB chce MAKRO pracovat i na kreativním dialogu s partnery a dodavateli. Dále se zaměří i na podporu multikanálového konceptu zahrnujícího inspirativní prodejny a nové distribuční řešení.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *