banner_left
Marketing

Marketing Festival letos zaostří na strategie

Marketing Festival se letos uskuteční 9. až 10. listopadu v Kongresovém centru v Praze. Na jubilejním pátém ročníku konference vystoupí tři nejlepší přednášející z předchozích let a šest dalších osobností světového marketingu.

Hlavní hvězdou programu bude Avinash Kaushik, světová ikona digitálního marketingu a webové analytiky. Výrazný prostor dostane přednáška SEO experta Randa Fishkina (Moz), klasickou reklamu pak bude obhajovat Bob Hoffman alias Ad Contrarian. Celkem nabídne pražská premiéra Marketing Festivalu 9 přednášek, 50 workshopů a historicky největší návštěvnickou kapacitu.

Kromě přesunu do Prahy projde aktuální ročník Festivalu také zásadní úpravou konferenčního schématu. Všech devět speakerů vystoupí v jednom hlavním přednáškovém dni. „Letošní Marketing Festival bude kompaktnější a vědomostně hutnější. Po zkušenostech z loňských let se vracíme ke kořenům. Pozvali jsme jen speakery, kteří mají špičkové know-how, a zároveň je dokážou publiku adekvátně předat. Hlavním kritériem výběru tak byl balanc vysoké informační hodnoty a nadstandardních prezentačních dovedností,“ vysvětluje Jindřich Fáborský, zakladatel akce. Přestože na konferenci vystoupí méně přednášejících než v minulých letech, v kombinaci většího počtu workshopů a účasti světově uznávaných osobností bude line-up nejsilnější v její historii.

Obsahově se konference více zaměří na strategické myšlení. „Úroveň technických znalostí celosvětově stoupá a podstata marketingového úspěchu dnes leží hlavně v propojování různých postupů a jejich zasazování do kontextu. Proto se chceme v přednáškách zaměřit na praktické příklady využití jednotlivých taktik v širším rámci,“ dodává Fáborský.

Nejočekávanější přednášku přiveze do Prahy Avinash Kaushik, autor legendárního See, Think, Do, Care frameworku. Zajímavým zpestřením bude vystoupení Boba Hoffmana, neúnavného kritika digitálu známého pod přezdívkou Ad Contrarian. Zcela jiný pohled na obor pak nabídne Dr. Bradley Vines, jedna z nejrespektovanějších osobností neuromarketingu. Na akci také vystoupí odborník na search marketing Rand Fishkin (Moz), CRO expert Oli Gardner a UX designérka Kim Goodwin. Seznam zahraničních hostů doplní kreativec a autor virálních kampaní Joe Wade. Jediným dosud ohlášeným českým zástupcem v hlavním programu bude link builder Filip Podstavec.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *