Formální setkání MKTI se koná tento týden ve středu 7. 9. v 17.30h v prostorách Malostranské besedy.
Jaký dopad má společenská odpovědnost firmy na značku? Lze prostřednictvím CSR budovat brand? Jak firma pozná, že „dělá dobré CSR“? Na tyto a další otázky se pokusí zodpovědět odborníci v rámci pravidelného setkání Marketingového Institutu, tentokrát s názvem „CSR a Brand – kdo komu pomáhá“.
O CSR jako nástroji budování značky budou diskutovat např. Tomáš Hrivnák, specialista na brand z poradenské společnosti Idealisti, Simona Kaňoková, PR specialistka za společnost ČEZ, Ondřej Wald, ředitel společnosti IF SYNERGY, jenž zastupuje firmu MUCOS Pharma CZ v oblasti CSR. V diskuzi rovněž vystoupí Tomáš Chytil za společnost 3M a nebude chybět ani zástupce výzkumné agentury Millward Brown a nadace VIA.
Vstup – 299Kč, studenti prezenčního studia do 26 let 99Kč.
Registrace na www.mkti.cz/?p=1501