Reklama

Student na míru od Vodafone

Vodafone 15. září spustil druhou fázi kampaně Student na míru, v níž promuje již na jaře představený tarif složený ze tří volně kombinovatelných balíčků pro studenty. Hlavní claim kampaně zní stejně jako v první fázi „Slož si to podle sebe“, čímž upozorňuje na to, že studenti si mohou podle sebe vybrat, jaké služby či jejich kombinace budou využívat.  

Hlavním motivem kampaně je set věci, které se dají využít na studentské párty: brčka, párátka a olivy. Studentskou nabídku Vodafone  promuje také doorhangery na kolejích, plakáty přímo ve školách a párty sety, které budou promotéři rozdávat u škol a kolejí. S nabídkou se studenti setkají také prostřednictvím bannerů, mikrostránky na internetu a virálního spotu.

  Součástí kampaně je také soutěž představovaná prostřednictvím QR kódu i na plakátech, v níž mohou studenti získat až 10 tisíc korun týdně na párty ve vybraném podniku. Do soutěže se mohou zapojít složením co nejoriginálnější díla z věcí, které mají ve svém studentském životě po ruce, ale musejí přitom zapojit alespoň jeden prvek z trojice párátko, brčko a oliva.

  Kampaň potrvá do poloviny listopadu, autorem kreativního konceptu je agentura BeefBrothers , mediální agenturou je OMD.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *