banner_left
banner_right
Branding

Hotelová skupina Accor mění svou marketingovou strategii

Hotelová skupina Accor, jeden z hlavních hráčů v oblasti hotelnictví s trojnásobně uznanou odborností hotelového operátora, hotelového franšízanta a správce hotelových aktivit, představuje svou novou marketingovou strategii. Hlavní změna se bude týkat zastřešení všech ekonomických značek hotelů pod jednotnou značku ibis a její rozdělení na ibis, ibis styles (dříve All Seasons) a ibis budget (dříve Etap Hotel). Tato inovace umožní skupině Accor zpřehlednit svou nabídku a také posilovat nejznámější a nejvyužívanější hotelovou značku ibis po celém světě.

„Představením nového projektu si klademe za cíl povýšit skupinu Accor do pozice světového vzoru v hotelovém průmyslu, který je schopen nabízet hotely budoucnosti. Tato iniciativa se týká všech zemí ve kterých působíme. Naše kroky se odrážejí také v našem novém heslu: Open New Frontiers in Hospitality (Otevírejme nové hranice v pohostinství). Naším cílem je nabízet unikátní hotelový koncept s moderními a inovovanými službami pomocí změny pozice našich stávajících značek“, vysvětluje Denis Hennequin, předseda představenstva a generální ředitel Accor a dodává: „První část našeho projektu se týká ekonomického segmentu. Chystáme se udělat zásadní převrat v ekonomickém portfoliu kolem značky ibis, která patří mezi nejoblíbenější a nejznámější na celém světě. Důsledkem této inovace se ibis, Etap hotel a All seasons promění ve skupinu tří silných moderních značek – ibis, ibis styles a ibis budget.“

Strategie oživení ekonomických značek
Stejně jako se neustále vyvíjí životní styl, mění se i potřeby a přání zákazníků. Výrazné rozdíly základních služeb mezi ekonomickými a luxusními hotely jsou minulostí. Nyní musejí být všechny značky hotelů schopné promítat svým zákazníkům vlastní zlepšení image, nabízet moderní, současné a stylové služby. Právě na tento nový trend reagují také změny hotelové sítě Accor, která své ekonomické značky slučuje pod jednotnou hlavičkou ibis.

ibis se tak stává ještě výraznější sítí hotelů se třemi značkami:

  • ibis – současný ibis
  • ibis styles – hotely původní sítě All seasons
  • ibis budget – hotely původní sítě Etap Hotel

Zavedením tohoto nového celosvětového členění, které bude dokončeno začátkem roku 2013 se zvýší přehlednost i síla všech ekonomických značek. Tento krok umožní skupině Accor dosáhnout vyššího povědomí značky ibis na mnoha trzích.
Celý proces změny bude provázet velká komunikační kampaň v roce 2012, jejímž cílem bude zdůraznění značky ibis, i společných bodů napříč všemi třemi typy hotelů, kterými jsou modernost, jednoduchost a pohodlí.

Hotely Ibis, ibis styles a ibis budget se stanou značkami, které nabízejí nejvyšší úroveň komfortu v segmentu ekonomických hotelů. Naplánovaná je také modernizace hotelů, bude provedena úprava společných prostor hotelů, nabídky jídel i nápojů a spotřebitelských technologií tak, aby hotely odpovídaly novým trendům a splňovaly očekávání i náročnějších zákazníků.

Se svými 150 ekonomickými hotely ve 4 kontinentech s výjimkou Motel 6 v USA, upevní Accor svou vedoucí pozici v tomto segmentu, který je důležitý jak pro zisky, tak i celosvětový růst skupiny.

Nová strategie skupiny si klade za cíl:

  • posilovat proslulost ekonomických značek a zvyšovat spokojenost zákazníků
  • zvyšovat účinnost systému distribuce a loajality pomocí sdílení distribučních kanálů a nástrojů
  • zajišťovat růst těchto značek po celém světě.

    Informace o sloučeném segmentu hotelů sítě Accor:
    Síť ekonomických hotelů, které budou spojeny pod hlavičkou ibis:

  • ibis: 919 hotelů, v 51 zemích – v ČR 6
  • Etap hotel: 518 hotelů, v 10 zemích
  • All Seasons: 138 hotelů, ve 13 zemích

    Celkem více jak 1.570 hotelů, více než 169.000 pokojů představujících 36 % portfolia Accor (z hlediska počtu pokojů), téměř 20.000 zaměstnanců

    – red –

  • Čtěte také

    Napsat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *