Reklama

T-Run: nová kampaň pro T-Mobile od Proximity Prague

Komunikační agentura Proximity Prague připravila na podporu uvedení nového iPhonu 4S pro společnost T-Mobile netradiční kampaň, jejíž hlavní tváří se stal český freerunner Jakub „Jim“ Dohnal. „Nový iPhone je ve světě velmi horkým zbožím. A naším cílem při návrhu kampaně bylo tento fakt podtrhnout,“ říká Pavel Staněk, kreativní ředitel agentury Proximity Prague. „Věděli jsme, že tradiční kampaň v tomto případě nestačí,“ dodává.

U příležitosti představení nového iPhonu 4S, který T-Mobile uvede do prodeje v pátek 28. října, vystartuje do ulic osmi českých měst 10 „kurýrů“, kteří budou mít v batohu právě nový model oblíbeného chytrého telefonu. Kdo je dožene a zastaví, získá iPhone 4S zdarma. Ovšem nebude to jednoduché: úkolem každého kurýra bude totiž unikat, jak jen to jde. Navíc se jedná o trénované sportovce, kteří ovládají umění parkouru či freerunningu, pohybu napříč městem přes jakékoli překážky. Zákazníci budou mít možnost sledovat pohyb běžců prostřednictvím mobilní stránky t-run.cz.

V rámci kampaně vzniklo vedle mobilních webových stránkách t-run.cz a prezentace na Facebooku také video představující Jakuba „Jima“ Dohnala v akci.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *