Služby

Pronájem lidí je skutečností

Projekt PronájemLidí.cz z produkce společnosti BON Media spojuje zábavu s reklamou. Umožňuje zapojení lidí do marketingových projektů. Člověk byl, je a vždy bude nejlepším nosičem sdělení inspirující ostatní. Navíc lidé dobře vědí, jak přesvědčit ostatní.

„Marketingový mainstream a klasická reklama se orientují především na prostor a kvantitu, čím zabírají více místa a čím je jich více, tím lépe. To pak způsobuje, že reklamu vidíte doslova na každém rohu. Pronájem lidí se zaměřujeme především na aspekt času, individuality a jedinečnosti. Akce jsou dočasné, zabírají často pouze minimum místa, jsou nečekané, a o to více pozornosti získávají,“ popisuje hlavní koncept PronájmLidí.cz kreativní jednatel BON Media Martin Březina.

Jedinečnost projektu spočívá v realizaci na základě ideového záměru, který je vždy v souladu s preferovanými cíly klienta a v harmonii s výběrem vhodných lidí, místa, času a doby trvání. Nedílnou součástí je dokumentační profesionální foto i audiovizuální záznam. Služba je určena nejen konečným zadavatelům, ale také komunikačním agenturám, jako součást komplexních reklamních kampaní pro klienty.

PronájemLidí.cz dává lidem možnost využít své jedinečnosti a individuálních dovedností. Svým způsobem tak vstupuje na pole profesního uplatnění, zvláště v době hospodářské recese. Šíře záběru uplatnění je opravdu široká. Využívá se specifičnost každého v rámci běžného života – pejskař se pohybuje mezi ostáními pejskaři, maminka s kočárkem je nepřehlédnutelná kdekoliv a být vozíčkářem, přestává být hendikep.

Otevírají se tak tím i nečekané možnosti pro potenciální klienty. „Za každou zakázkou stojí především nápad. Snažíme se tak každému klientovi poskytnout řešení, které optimálně zapadá do konceptu komunikačních aktivit, ale je zároveň výjimečný. Díky individualitě lidí tak nelze žádnou akci realizovat úplně stejně,“ doplňuje Martin Březina.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *