Reklama

Staropramen se vrací k Young&Rubicam

Společnost Pivovary Staropramen vybrala pro kreativu své vlajkové lodi – značky Staropramen – agenturu Young&Rubicam, se kterou již v minulosti spolupracovala, a která letos připravila komunikaci nové extenze značky – Staropramen Cool Lemon. Ta se letos stala hitem čekého pivního trhu a získala si až nečekaně mnoho příznivců. Staronovou agenturu si ve Staropramenu vybrali na základě tendru, kterého se zúčastnily tři agentury.

  „V rychle se měnícím FMCG i pivním prostředí společnosti a brand manažeři hledají kreativní agentury nejvíce napojené na současné myšlení spotřebitelů. A to jsme našli u agentury Young&Rubicam,“ říká k výběru marketingový ředitel společnosti Pivovary Staropramen Dimo Dimov. „Věřím, že novými projekty úspěšně navážeme na spolupráci v minulosti,“ dodává Dimov.

  Agentura Young&Rubicam pracuje pro Staropramen s výjimkou roční přestávky od roku 2006. V posledních dvou letech tvořila hlavní kreativu značky Staropramen agentura Leagas Delaney.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *