banner_left
Komunikace

Nejlepší projekty pro místo prodeje (2.)


Čokoládový stojan Lindt

Stojan pro prezentaci a nabídku čokoládových výrobků značky Lindt zvítězil v kategorii „Nealkoholické nápoje, potraviny“.
Stojan, pro jehož výrobu byly použity dibond a digitální tisk na PVC folii, svým designem navazuje na ostatní komunikaci značky a produktů Lindt.
Stojan zajišťuje dobré zviditelnění výrobků a praktický způsob jejich vystavení, který zákazníkovi umožňuje snadno vyndat výrobek ze stojanu.

Tento komunikační prostředek je možné kombinovat s dalšími POP prvky této značky a vytvářet tak shop-in-shop sestavy různých rozměrů.

Integrovaná kampaň Ballantines´s

Tento projekt, realizovaný agenturou McCoy & Partner, se umístil na prvním místě hned ve dvou soutěžních kategoriích: v kategorii „Dárkové předměty v místě prodeje“ ve formě dárku „Whisky stones“ a jako kampaň v kategorii Integrované in-store projekty, která byla novinkou letošního ročníku soutěže.

Úkolem agentury bylo realizovat jarní kampaň 2011 pro celosvětově oceňovanou skotskou whisky Ballantine’s , která probíhala na českém a slovenském trhu v obou prodejních kanálech: on-trade (podniky, bary a restaurační zařízení) a off-trade kanál (moderní a tradiční trh, řetězce). Obě místa prodeje byla propojena komunikací a dárkem. Kampaň se zaměřila na zvýšení vnímání značky, „překvapení“ spotřebitele v místě prodeje formou prémiového a originálního dárku a představení značky jako kreativní a inovativní u cílové skupiny: muži „40-55“ let.

Pro kampaň byla zvolena komunikace „NENÍ PRO KDEKOHO, ALE VY PŘECI NEJSTE KDEKDO!“ V podnicích byla kampaň komunikována speciálními POS materiály, které sloužily pro zvýšení visibility v místě prodeje a komunikovaly dárkovou mechaniku. Pro řetězce byl navržen speciální nosič dárku na hrdlo láhve. Tento „neck-hanger“ sloužil současně jako komunikace v rámci produktového vystavení na regálech.
O impuls k nákupu se postaral dárek v podobě Whisky Stones, kterými jsou malé kostky vyrobené z přírodní žuly. Tyto kameny díky svým tepelným vlastnostem představují ideální chladící médium. Vydrží nápoj chladit déle než běžné kostky ledu, zbytečně ho neředí a doslova naplní známé podávání whisky „on the rocks“.
Spotřebitelé měli možnost tento dárek získat k nákupu značky Ballantine’s Finest na kanálech On-trade a Off-trade. Pro opakovaný nákup byl spotřebitel vyzván formou kompletace sbírky 3 barevných variant ze série Whisky Stones. Pro žulové kostky byly získány veškeré zdravotní atesty pro jejich použití.

Realizované řešení mělo velký WOM efekt mezi spotřebiteli, kteří se dožadovali zaslání sady Whisky Stones či jejího zakoupení. V rámci celé kampaně bylo distribuováno více jak 50 000 kusů Whisky Stones mezi spotřebitele. Kampaň splnila veškeré komunikační cíle a předčila ty obchodní. Veškerý podpořený objem značky (= cílový objem prodaného zboží) byl vyprodán během první poloviny kampaně. Whisky Stones byly pro svůj úspěch zařazeny do nabídky specializovaných prodejců whisky a gastro doplňků.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *