banner_left
banner_right
Reklama

Fernet Stock Z-Generation změní zajetou zábavu- znovu, a to od Zet

Fernet Stock Z-Generation s neobvyklou příchutí manga a zázvoru se v prvních jarních dnech připomene díky nové kampani agentury Ogilvy&Mather s kreativní myšlenkou „Vezmeme to od Zet“. Kampaň s čerstvě natočeným TV spotem bude zahrnovat také internet a podlinkové aktivity.

V loňském roce, kdy se Fernet Z-Generation uváděl na trh, byla vlajkovou lodí kampaně série televizních spotů s otevřeným koncem, ve kterých každé slovo začínalo písmenem zet. Slovní magie přesvědčila mladé lidi, že „Zetko změní zajetou zábavu“.

Letošní kampaň využívá jiný vtip – děj vyprávěný pozpátku. V duchu kreativní myšlenky „Vezmeme to od Zet“ se příběh televizního spotu začne odvíjet od konce, kdy si partička dává v baru „Zetko“, a skončí tam, kde logicky začal – vstupem do baru. „Děj spotu vyprávěný pozpátku má svůj důvod. Zábava se Zetkem je totiž tak skvělá, že ji budete chtít prožívat znovu a znovu,“ vysvětluje Martin Petrásek z Ogilvy&Mather.

Komunikační strategie je ušitá na míru cílové skupině, proto ve spotu zahraje česká kapela Airfare. Na její hit Sorry Baby reagovali zástupci cílové skupiny v rámci focus group nejlépe. Kromě účinkování v reklamě se uvažuje i o dalším angažmá kapely v rámci speciálního Z turné a dalších aktivit.

Režie spotu se ujal zkušený finský režisér Mikko Lehtinen. Má za sebou přes 60 reklam natočených po celém světě, od New Yorku až po Kyjev. Příběh party, která zažívá nekonečnou zábavu se Zetkem, se tentokrát natáčel v pražském klubu SaSaZu.

Spuštění spotu je naplánováno na polovinu března. Po svěží jarní smršti kampaně v Čechách i na Slovensku bude následovat její podzimní pokračování. Za kreativní podobou stojí na straně agentury Ogilvy&Mather Tomáš Belko a Martin Demartini spolu s account teamem Martina Petráska.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *