Reklama

Vodafone se probojoval do shortlistu Sabre

Vodafone se probojoval se svým PR stuntem „Velikonoční vejce na metronomu“ do shortlistu mezinárodní PR soutěže EMEA Sabre Awards.

Mezi finalisty se dostal ve dvou prestižních kategoriích: „Guerilla marketing“ a „Publicity Stunt“. Do soutěže se přihlásilo celkem 1800 projektů z celého regionu a do shortlistů se probojovalo pouze 20 % z nich. Pořadatel soutěže pro nejlepší světové PR projekty, internetový magazín The Holmes Report, to minulý týden uvedl na svých stránkách.

Obří velikonoční vejce umístil Vodafone na metronom na pražské Letné loni v listopadu. Upozornil tak Pražany velmi netradičním způsobem na svou vánoční kampaň, kterou pojal ve velikonočním stylu. K autorství stuntu se společnost přiznala až po několika dnech na tiskové konferenci.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *