CRM

SAS Insurance Intelligence Solutions zkvalitňuje zákaznické služby a současně zvyšuje efektivitu

SAS Institute, lídr v oblasti business intelligence, představuje SAS Insurance Intelligence Solutions, nové řešení určené pro pojišťovací společnosti. SAS Insurance Intelligence Solutions je už třetím odvětvovým řešením společnosti SAS, které se zaměřuje na kritické potřeby jednotlivých odvětví. Sada aplikací umožní pojišťovnám efektivně implementovat cílené strategie, maximalizovat profit, udržet a rozšiřovat klientskou základnu, řídit rizika a realizovat efektivní marketingové kampaně. První část řešení, která je již dostupná, zabezpečuje segmentaci zákazníků, předpověď škod, křížový a dodatečný prodej, automatizaci marketingu a strategické řízení výkonnosti.

Nový produkt navazuje na SAS Banking Intelligence Solutions a SAS Telecommunications Intelligence Solutions, odvětvová řešení pro bankovnictví a telekomunikace, která SAS představil v červnu 2002. „SAS znovu prokázal, že chápe potřeby specifických oblastí trhu a svými řešeními se snaží těmto potřebám vyhovět,“ uvedl Bob Moran, viceprezident společnosti Aberdeen Group. „Využitím Industry Intelligence Solutions budou pojišťovny schopny dosáhnout rychlé návratnosti investic při současném omezení zdrojů, které jsou potřebné pro poznávání zákazníků nebo pro zvyšování vlastní výkonnosti.“ Modulární konstrukce řešení umožňuje jeho přizpůsobení dle vlastních potřeb a zabezpečuje flexibilitu potřebnou pro rychlou reakci na měnící se potřeby a trendy. Rozšiřitelná architektura umožňuje organizacím využít investic do stávajících provozních aplikací a technologií, což dále snižuje riziko a maximalizují návratnost investic.

“SAS Insurance Intelligence Solutions pomáhá pojišťovnám vyniknout v silně konkurenčním prostředí,“ řekl Jim Davis, marketingový ředitel a viceprezident společnosti SAS. “Zabudované odvětvové znalosti SASu, které se zakládají na 26leté zkušenosti v oblasti pojišťovnictví, zabezpečují rychlou návratnost investic při současných nižších nákladech na údržbu a implementaci, a zároveň nabízejí špičkové technologie pro správu dat a jejich analýzy.“

Zkušenosti v oblasti pojišťovnictví
Analytický software společnosti SAS využívá více než 800 pojišťoven na celém světě. Odborná znalost SASu se odráží v dlouhodobých vztazích s největšími pojišťovnami, jako jsou Allstate, AXA Financial, The Generali Group, MBF Australia, Nationwide, Progressive, Royal & SunAlliance nebo Tapiola Finland. Firmy z oblasti pojišťovnictví generovaly v roce 2002 více než 9 procent příjmů společnosti SAS.

Úvodní balík řešení SAS Insurance Intelligence zahrnuje aplikace SAS Strategic Performance Management for Insurance, SAS Marketing Automation for Insurance, SAS Customer Retention for Insurance, SAS Customer Segmentation for Insurance, SAS Cross-Sell and Up-Sell for Insurance, a SAS Claims Prediction for Insurance. Každá aplikace využívá architekturu SAS Intelligence, která je přizpůsobena pro specifické potřeby pojistného trhu.

Řešení SAS Insurance Intelligence je navrženo tak, aby splňovalo nejdůležitější požadavky pojišťoven. Kupříkladu SAS Marketing Automation for Insurance umožňuje maximalizovat návratnost prodejních a marketingových výdajů, což vede k efektivnějšímu získávání a udržení klientů, zvýšené dlouhodobé profitabilitě zákazníků a růstu příjmů. Získání komplexních znalostí o klientech umožní pojišťovnám rozpoznat u svých klientů ziskový potenciál a sklon k pojistným škodám. Navíc mohou pojišťovny sdílet znalosti získané prostřednictvím řešení SAS se svými zprostředkovateli a obchodními partnery a využít je pro efektivní marketingové kampaně.

SAS Insurance Intelligence Solutions dává výkonným pracovníkům, manažerům a pojišťovacím agentům silný nástroj pro podporu rozhodování a umožňuje jim získat jednotný a strategičtější pohled na zákazníky i organizaci.

Zdroj: SAS

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *