banner_left
banner_right
Knihy

Kniha Design Loga

Proč jsou některá loga o poznání úspěšnější než jiná? Co tvoří jejich nezaměnitelný punc? Které aspekty by měl grafik ve svém díle zohlednit, aby vystihl podstatu zadavatele a podtrhl jeho jedinečnost?

Analýza klíčových prvků pečlivě vybraných log z celého světa doplněná odborným výkladem vám poskytne uspokojivé odpovědi na všechny tyto a podobné otázky. Získáte tak jak inspiraci, tak teoretické základy pro práci v oboru. Loga jsou přehledně rozdělena podle odvětví a jednotlivé celky jsou obohaceny případovými studiemi úspěšných návrhů mapujícími praktické otázky a řešení problémů, s nimiž se během vytváření vizuální prezentace společnosti můžete setkat. S knihou se naučíte nejen navrhovat elegantní loga pomocí vhodných tvarů, barevnosti a písma – ale navíc budete schopni zákazníkovi vysvětlit, proč a jak bude právě váš návrh působit na kýžené publikum.

O autorovi: Matthew Healey pracuje jako grafický návrhář a konzultant svěřených značek. Zkušenosti v oblasti designu a typografie získal v reklamních agenturách v New Yorku a Praze. Stojí za mnoha úspěšnými středoevropskými americkými projekty zaměřenými na logo a značku. Je členem bostonského Institutu managementu v designu (DMI) a přednáší o firemním designu, tvorbě značky, reklamě a marketingu na konferencích a workshopech v Evropě a USA.

V knize lze mimo jiné nalezt rozbory těchto úspěšných značek: Banana Split, City of Melbourne, Czechpoint, Česká basketbalová federace, Geeknet, Huawei, Chartis, Chorvatské turistické sdružení, Lobkowicz, Luxair, Ministerstvo vnitra ČR, Pfizer, Schindler, Soči 2014, The Bank of New York, The New York Times, Trentino, Walmart

Kniha vyšla v nakladatelství Computer Press.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *