Média

Grayling získal tři ocenění na EMEA SABRE Awards

Grayling si odnesl ze slavnostního předávání EMEA SABRE Awards, které proběhlo minulý týden 31. května v Bruselu, 3 ocenění.

Zlato získal Grayling v kategorii „Geographic“ za svou kampaň pro společnost Kapsch v Polsku, v kategorii „Real Estate and Construction“ za kampaň pro Holcim v Maďarsku a v kategorii „Consumer Product Media Relations“ za kampaň pro Nestlé Maggie-Würze v Německu.

Vítězná kampaň pro rakouskou technologickou společnost Kapsch, byla zaměřena na podporu při zavádění elektronického systému výběru mýtného v Polsku, vítězná cena SABRE v kategorii „Real Estate and Construction“ zase na podporu udržitelné výstavby pro další generace.

Cenu v kategorii „Consumer Product Media Relations“ získal Grayling za svou úspěšnou mediální kampaň pro Nestlé Maggie-Würze, která byla zaměřena na oslavu 125. výročí této ikonické značky.

Česká republika na „shortlistu“

Projekt české kanceláře Graylingu, v rámci kterého agentura zorganizovala pro softwarovou společnost Dassault Systèmes designérskou soutěž o podobu pražského taxi blízké budoucnosti, byl nominován v kategorii „Best Central Eastern Europe campaign“. Mezinárodní soutěže Dassault Systèmes Design Challenge pořádané ve spolupráci s časopisem AutoDesign&Styling se v minulém roce zúčastnilo přes 80 designérů z 23 zemí světa včetně Indie, Číny, Alžírska nebo Mexika. Na tento rok chystá Grayling ve spolupráci s partnery další ročník soutěže.

Jan Šimůnek, Regionální ředitel Graylingu pro oblast CEE k cenám SABRE řekl: „Pro naši síť konzultačních agentur je to obrovský úspěch, zejména v regionu střední a východní Evropy, kde máme silnou historickou vazbu. Tato ocenění jsou výsledkem tvrdé práce našich týmů, které průběžně vytvářejí prvotřídní komunikační kampaně pro klienty. Vzhledem k silné konkurenci, která existuje na každém trhu, nám ocenění zároveň poskytuje i další motivaci. Je pro nás výzvou, abychom byli vždy o krok napřed a vytvářeli stále nové tvůrčí koncepty ve prospěch našich klientů.“

Grayling se dostal do finále v dalších čtrnácti kategoriích – za své komunikační kampaně v rámci regionu EMEA pro společnosti British Airways, Nokia, Dassault Systèmes, Facebook, Lloyds TSB International, Lloyds Pharmacy, Land Rover, Hasbro, Doro, Kavli, Göteborgs Kex a Telenor.

– red –

Čtěte také