Internet

Display inzerci v květnu ovládli telefonní operátoři

V květnu 2012 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v ceníkové hodnotě 497 milionů korun. Meziměsíčně výdaje narostly skoro o pětinu. Největším zadavatelem byla společnost Vodafone, která na internetu umístila inzerci v hodnotě 16,6 milionů korun. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu realizuje společnost MEDIARESEARCH.

Podle monitoringu internetové display reklamy AdMonitoring využili zadavatelé v květnu 2012 bannerovou reklamu v hodnotě 497 milionů korun. Meziměsíčně došlo k nárůstu výdajů o 19,7 %. Meziroční změna představovala dokonce 31 %.

Na vrcholu žebříčku zadavatelů se už druhý měsíc objevuje společnost Vodafone, která v květnu využila internetový reklamní prostor v hodnotě 16,6 milionů korun, display inzerci v hodnotě 13 milionů umístila Telefónica O2 Czech Republic. S inzercí na internetu nezahálel ani T-Mobile, jenž se s reklamním prostorem v hodnotě 10 milionů korun umístil na čtvrtém místě.

Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů (skupina médií nebo mediazastupitel), jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V rámci této skupiny se v květnu vystavila online inzerce v ceníkové hodnotě 464 milionů korun. U všech uvedených subjektů zaznamenal monitoring nárůst, nejvíce pak u AdAdactive.cz a Allegro AdMarket.

TOP 10 provozovatelů – meziměsíční srovnání

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *