Marketing

Konference o rozvoji obchodu v ČR (2002): další posílení mezinárodního charakteru

Konference o rozvoji obchodu v ČR, tradiční odborné a společenské setkání nejvýznamnějších obchodních firem, dodavatelů spotřebního zboží, služeb a obchodních technologií, vstupuje do svého 8. ročníku. Konference, organizovaná od roku 1995 každoročně Svazem obchodu ČR, VŠE Praha a poradenskou firmou INCOMA se tentokrát uskuteční ve dnech 4. a 5.2. 2002 v konferenčním centru hotelu Voroněž Brno. Ročník 2002 si klade za cíl být ve všech směrech ještě úspěšnější než letošní setkání, které bylo počtem účastníků (751) v historii obchodních konferencí v ČR rekordní.

Program konference odráží prohlubující se zapojení českého obchodního trhu do evropských a globálních struktur. Oproti předchozím ročníkům je proto na konferenci zastoupeno výrazně více zahraničních řečníků (např. viceprezident Royal Ahold Jan Hol, jeden z evropských top managerů Coca-Cola HBC John Moynihan či prezident Eurocommerce Paul-Louis Halley).

Novinkou je změna koncepce prvního konferenčního dne, kdy dochází ke zkrácení společného plenárního jednání na 6 zásadních vystoupení a rozšíření prostoru pro paralelní diskuse v sortimentně specializovaných sekcích Food 2002, Non-Food 2002 a Automotive 2002.

Druhý konferenční den bude plně rezervován pro diskusní semináře, které se zaměří mj. na problematiku inovací, financování rozvoje obchodu, strategie diferenciace či boj s nekalou soutěží a dalšími neetickými obchodními praktikami. Plánováno je rovněž již tradiční diskusní fórum se zástupci vlády a nově i specielní seminář pro zástupce malých a středních obchodních firem.

Na základě výzkumu mezi účastníky minulého ročníku konference se v programu objeví ještě více zástupců významných firem podnikajících na středoevropském obchodním trhu. S konkrétními příspěvky vystoupí top manageři i specialisté Ahold, Baumax, Carrefour, Danone, Delvita, Elektrocity, Globus, Hornbach, Kraft Foods, Makro, Phillips, Tesco a dalších významných společností.

Konference je doprovázena řadou významných společenských a obchodních jednání. V jejím rámci se mimo jiné uskuteční setkání vedoucích představitelů obchodních svazů a asociací reformních zemí střední a východní Evropy a zasedání řídící rady Retail Academy. Doprovodné komerční prezentace seznámí s novinkami v mobilní komunikaci (Paegas Professional) či s novými přístupy ke zvyšování konkurenceschopnosti obchodních a dodavatelských firem (Oracle + Adastra + INCOMA Consult).

Konference se koná díky podpoře řady sponzorů, generálními partnery jsou firmy Adastra, Fontea, IBM a S+K, Intentia, Makro Cash & Carry ČR, Pěkný-Unimex, Super Automation Systems, Thimm Obaly a Živnostenská banka. Odborným garantem konference je společnost Oracle, komunikačním partnerem je Radiomobil / Paegas Professional.

Detailní program konference je k dispozici na www.retail21.cz. Prostřednictvím této konferenční internetové stránky se lze registrovat on-line. V současné době probíhá distribuce přihlášek prostřednictvím e-mailu, klasické „papírové“ přihlášky budou rozesílány počátkem prosince. Uzávěrka přihlášek na konferenci je 10.1.2002.
Podrobnější informace je připraven podat Tomáš Krásný.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *