Reklama

Nová kampaň ČSOB cílí na podnikatele

Nová kampaň, ve které se ČSOB zaměří na firemní klientelu, se ponese ve znamení divoké vody. Tváří kampaně bude Jaroslav Němec, výrobce kvalitních sportovních pádel TNP a klient ČSOB. Kampaň bude prezentována především prostřednictvím televize, tisku a internetu a v jejím průběhu budou pro všechny nové i stávající klienty připraveny v pobočkách atraktivní cenové nabídky pro ještě výhodnější financování jejich podnikatelských aktivit.

„Tato kampaň pokračuje v konceptu představování reálných klientů a jejich příběhů. Tentokrát se její tváří stal Jaroslav Němec, uznávaný výrobce vodáckých pádel a vesel TNP. V kampani se zaměříme na podporu malých a středních podnikatelů,“ popisuje kampaň Tomáš Brych, ředitel útvaru Marketingová komunikace ČSOB.

„Na základě rozsáhlých průzkumů bylo potvrzeno, že ČSOB je mezi klienty vnímána jako velmi kvalitní banka pro podnikatele a firmy. Tomu jistě dává za pravdu i velmi atraktivní nabídka, kterou ČSOB nabízí v rámci své kampaně i mimo ni. Z nabídky, jež pokrývá jak oblast kont, tak oblast podnikatelských úvěrů si jistě vybere každý,“ říká Martin Eyberger, výkonný manažer segmentu Podnikatelé a firmy ČSOB. „Pokud je klient časově vytížen, jsme schopni ho osobně navštívit dle jeho preference a připravit mu nabídku na míru,“ doplňuje Martin Eyberger.

Kampaň poběží od 1. srpna do 15. září a v jejím průběhu budou mít klienti možnost sjednat si ČSOB Rychlý úvěr nebo využít ČSOB Povoleného přečerpání účtu za velmi výhodných podmínek. Kromě televize, tisku, OOH a internetu bude kampaň podpořena i prostřednictvím rádia nebo plakátů a letáků v pobočkách.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *