Pro většinu řidičů představuje návštěva servisu – byť pouze kvůli pravidelné servisní prohlídce – nepříliš vítanou ztrátu osobního času. A ani citelné částky, které platíme za parkování odstaveného vozu na letišti při odletu na dovolenou nebo služební cestu, nejsou důvodem k radosti. Obě tyto nepříjemnosti převrací nová služba Audi Airport Service v pozoruhodnou výhodu.
Přijeďte svým vozem na pražské ruzyňské letiště Praha – Ruzyně, odevzdejte klíčky v budově Parkingu C technikovi společnosti Europcar a odleťte za svými povinnostmi nebo na dovolenou. Po příletu vás bude vaše auto opět čekat na letišti, ale nemusíte platit žádné parkovací poplatky. A navíc bude váš vůz mít provedený předepsaný inspekční servis, na kolech obuté nové pneumatiky… prostě vše, co si sami před odletem sjednáte.
Tato služba je provozována sítí autorizovaných servisů ve spolupráci s autopůjčovnou Europcar, je Vám tedy k dispozici po celou provozní dobu společnosti, tj. od 8.00 do 22.00 každý den včetně víkendů. Úhrada provedených prací se provádí podle předchozí dohody buď fakturou nebo platební kartou. To je v kostce princip nové služby Audi Airport Service.
„Službu Audi Airport Service si lze sjednat minimálně tři dny před odletem u kteréhokoli autorizovaného servisu Audi buď osobně nebo telefonicky. Samozřejmě výhodnější je volit servis z bližšího okolí letiště,“ říká ing. Jan Pícha, vedoucí servisních služeb společnosti Import Volkswagen Group s.r.o.
„Velmi dobře si uvědomujeme cenu času zákazníků Audi,“ říká Jan Pícha. „Snažíme se tedy v oddělení servisních služeb vyjít zákazníkovi vstříc uváděním nových služeb. V poslední době bych připomněl např. prodloužený servisní interval LongLife Service. Stejně tak i u Audi Airport Service je proritou zvýšení nabízeného komfortu zákazníkům, což v konečném důsledku vede i k úspoře jejich finančních prostředků.“