Reklama

Hornbach nasazuje třetí spot úspěšné kampaně „Nikdo to necítí tak, jako ty“

V podzimní marketingové kampani nasazuje společnost Hornbach od 1. října televizní spot s názvem „Trhlina“, který je již třetím v pořadí ze série spotů „Nikdo to necítí tak, jako ty“.

Tato kampaň zdůrazňuje vjemy, jež lidé pociťují při vykonávání běžných kutilských činností.
Každý kutil, který se naplno věnuje svému projektu, je s ním tak trochu spojen a pozná, pokud se věci nevyvíjí tak, jak mají. Tato skutečnost je hlavním motivem nového spotu kampaně „Nikdo to necítí tak jako ty“ s názvem „Trhlina“. Ten vypráví o muži, který je se svým projektem vnitřně spojen, a proto, když omítka na domě začne praskat, necítí se ve své kůži a hned pozná, že je s jeho projektem něco v nepořádku. Bolest se intenzivně stupňuje a něco muže instinktivně stále žene domů. Když tam dorazí, zjistí, že se v omítce jeho domu vytvořila trhlina, která se na něj přenesla a způsobila mu zranění. Příběh má však šťastný konec. Jakmile hlavní aktér defekt na domě odstraní, je uzdraveno také jeho tělo.

„“Trhlina“ je logickým doplněním emocí z jarní a velice úspěšné série spotů s názvy „Symfonie“, jež zobrazovala procítěný zvuk každého projektu, a „Festival“, který zdůraznil intenzivní prožívání každého úderu kladivem. Cílem projektu “Nikdo to necítí tak, jako ty“ je totiž ukázat našim zákazníkům, že s tím, co sami vytvoříme, se identifikujeme tělem i duší,“ říká Helena Ševčíková, marketingová ředitelka společnosti Hornbach.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *